03 August, 2010

My Honda Tak Guna

Kerana kecewa dengan quality keretanya selepas beberapa kali membaiki masih lagi masalah yang sama tetap berulang pemilik kenderaan ini Jess Ross mendapat idea untuk menarik perhatian pengeluar dan penedar kereta Honda supaya menyelesaikan masalah yang dihadapi. Permintaannya cukup mudah;
1. Pengedar perlu membaiki keretanya dan masalah yg sama tak akan berulang atau
2. Pengeluar gantikannya kereta baru yg tiada masalah kepadanya.

AbgAji - tak terfikir pulak nak komplen orang dengan cara ini.

2 comments:

akuanakpahang said...

Mmg sakit kalau jumpa kereta buat hal macam nei kalau ada duit byk lontor ke laut sudah :)

piewahid said...

pernoh baca sebelum ni tapi mmg haru kena gitu weh! w/pun jrg blaku kpd honda tetapi spatutnya dia org lebih btanggungjawab. beli kereta ratus ribu, kualiti mcm hampeh.