26 April, 2010

Rupa Pokok Kekacang Kegemaran Anda




Wallnut






Hazelnut




Pistachio




Chestnut(Berangan)




Almond
Jom Join Online biz bersama saya, teruslah mendaftar PERCUMA sekarang! Dan isikan maklumat butiran anda pada borang yang disediakan!

*Nama Pertama :
*Nama Terakhir :
*No. HP :
*em@il Anda :
*Confirm Email:
*Negara :
*Memperoleh Pendapatan :

9 comments:

Cik SHiN~JU said...

Salam...
owh...gitu rupenyer pokok kacang yek...saya tau pokok kcg panjang tu jek...huhuhu...thanks 4 sharing...

BlogAbangAji said...

Salam Cik Shinju - samalaa kita hehe kacang panjang, buncis, bendir, kcg botor/botol, kcg tanah tu jer yg tau.

akuanakpahang said...

Kacang nie mankala koi beli seketeh aje dalam kampit tu heheh bapok laa mehelnya.

zulkbo said...

salam bang aji
sedap makan kacang ni
dah tua2 sakit lutut
la pulok makan byk2
he he

Che' Pit said...

va va va
mcm gitu gamaknya pokok2 tu..
x sangka lak mcm tu..

piewahid said...

t kasih kongsi info abgaji...:)

BlogAbangAji said...

anak phg - memang bete sikit yek, kalau kacang pistachio tu di Pdg Besar Perlis murah, kala nok murah kena beli di Mekah atau Madinah.

Zul - ya kala org ada penyakit gout dan allegy bisa sangat weh.

Che Pit - ngehngehngeh koi pun baru tau.

Piewahid - sama2, lama tak nampok cuti ker?

ahmad fadzil said...

peanut mana? hehehe

*ZaFirAh* said...

baru saya tahu!terima kasih krana share!=)