08 March, 2010

Sarapan Nutrisi Untuk Semua


Nutrition shake breakfast

Inilah segelas Nutrisi sarapan yang berkhasiat utk AbgAji setiap pagi. Cukup untuk alas perut sampai tengahari. Sejak tukar cara sarapan ni memang rasa sihat dan bertenaga. Yang beh tu berat badan pun dah kurang 7 kg dalam masa 2 bulan ni. Hehe patutlaa sekarang ni rasa ringan jer. Tetapi kekadang tu sekali seminggu AbgAji ade gak pekena roti canai dan nasi lemak, yang pastinya bukan hari macam dulu2 tu.

6 comments:

zulkbo said...

salam Bang Aji..
iklan nampok?..hu hu..
memang elok la ada target jaga badan ni..nutrisi tu memang bagus..mahei kut??koi ler ni kempen tak makan nasik malam jer kat umah koi..kurang juga berat badan koi ler ni..alhamdulillah..

BlogAbangAji said...

takde iklan pun nutrisi kwn buat sendiri jer nampok jer mahei tapi save bajet roti canai haha

piewahid said...

buat sniri? cmne? apa bahan? kongsi² la..

RMY-Abelitokjoro said...

salam abg aji.. benda resepi sarapan tu... waa.. makin cun la abang aji kita... bertambah ramping tu.. pemakanan kita ni perlu kita jaga.. untuk kesihatan berterusan... bila umur dah meninkat 40an.. penyakit pun mula la nak berdampingan dgn kita.. bagus info ni...

BELALANG said...

apa nama produk tu??? hehe =)

nanti bgtau kt page bllg boleh??? heeh

BlogAbangAji said...

Nok share boleh no problem, nanti kome post spesel utk deme. Betul kate Zulkbo tu nutrisi ni ada gak yg mahei ada yang muroh tu, haha deme nok yg mane mahei atau muroh?