13 March, 2010

Cutilaaa pulok


Dalam perjalanan ke Utara tanahair melalui PLUS. Seronok memandu arini highway tak sibuk walaupun dah setat cuti sekoloh ni.

sesekali ada juga lori kena pintas juga kala tak lambat sampai weh.

Ini AbgAji sedang memandu dengan tenang.

Anok2 memang hepi, cuti katakan sorang lagi anak lelaki AbgAji, tengah lena kat barisan belakang sekali tu agaknye. Org umoh tukang amik gambo kali ni tu sebab takde dalam gambo.

7 comments:

Akuanakpahang said...

abg aji nei dari mana nok koner?
kawas mekala panes gineh x brapa sanggup di bawok kerete..melepuh weh..panes nget.

zulkbo said...

salam bang aji..
wahh ke utara kita yek?
behati-hatilah di jalan raya nuh
selamat bercuti..

Jijahh @ f.k said...

nak balik kampung jugak .. tapi ada kelas la pulak ... melepasss

piewahid said...

selamat bcuti. hati2 d j/raya abangaji..ingatlah blog tersayang. ngee...

BlogAbangAji said...

Akunanakpahang - kome ni dari kuantan ke Ipoh memula tu cadang nok balik umoh mentua di pdg Besar Perlis saat akhir ubah plan hehe gi makan angin gi setakat Ipoh jer.

ZulKbo & Piewahid - terimakasih ingatkan kami insyaallah selamat.

Jijah - Sabo nanti abis kelas boleh balik umoh, nok balik kg kena lain minggu.

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Maaf la, rasa aritu Kak G lupa plak nak ucap kan? Bukan apa kalut! [1/2 utara ... mesti faham kan! :)]. So, salam perkenalan & tq 4 following :)
Selamat bercuti-cuti M'sia ... enjoy je, jgn enjoy gile ... hehe.

BlogAbangAji said...

Wsalam, Kak G tkasih, salam perkenalan juga dari saya.